Fa Pink passion anti-perspirant dla kobiet

Pachnidło pod pachy jest moim "must have". Nie ma opcji, żebym go nie używała i na bezludną wyspę na bank bym go zabrała w pierwszej kolejności. Używam go co dzień i nie wyobrażam sobie, żeby miało być inaczej. Dobry dezodorant czy antyperspirant daje mi poczucie komfortu, co niezwykle sobie cenię. Tym razem mam do wypróbowania Fa Pink passion anti-perspirant. Podobno jakaś nowość. Sprawdźmy, co to jest warte!

Fa Pink passion anti-perspirant - co pisze producent

Na uwodzicielsko różowym opakowaniu mamy jedynie informację o tym, iż jest to "48H protection pink rose scent anti-perspirant". Dodatkowo mamy oznaczenie "vegan", co mnie podwójnie cieszy, zwłaszcza, że jest to kosmetyk dostępny dla każdego za niewielką cenę. Jednak czy potrzeba nam coś więcej na opakowaniu? Jeśli chodzi o mnie, to taka informacja zdecydowanie mnie zaspokaja.

Pojemność - 50 ml

Cena - 8,99 zł w Rossmannie

Skład: aqua, alcohol denat., aluminum chlorohydrate, ceteareth-30, ceteareth-12, parfum, hydroxyethylcellulose, linalool, hexyl cinnamal, limonene, butylphenyl methylpropional, citronellol, coumarin.

Fa Pink passion anti-perspirant - moje pierwsze wrażenie

Nie omieszkałam w drogerii odkręcić sobie zakrętkę i po prostu powąchać zapach. Powąchałam i wzięłam do koszyka. Słodki, kwiatowy, bardzo intensywny zapach, czyli akurat coś dla mnie.

Bardzo lubię kupować dezodoranty, które są przezroczyste. Mam wtedy gwarancję, że nie pobrudzę ubrania. Fa Pink passion anti-perspirant jest dość lejący w konsystencji, ale to mi nie przeszkadza zupełnie.

Fa Pink passion anti-perspirant - efekty po 7 dniach stosowania

Jestem zadowolona. Po pierwsze bardzo mi się podoba ten zapach. Świeży, kwiatowy, słodki, bardzo bardzo kobiecy i niesamowicie intensywny. Utrzymuje się długo i daje uczucie świeżości. To dla mnie ważne, ponieważ przy dwójce małych dzieci i żadnych dodatkowych rąk do pomocy przy nich, nie mam czasu na odświeżanie się co chwilę, a chcę się czuć komfortowo przez cały dzień.

Fa Pink passion anti-perspirant nie brudzi ubrań, a to kolejny plus. Nie leje się po skórze, pomimo tego, że ma konsystencję bardzo rzadką. Kolor opakowania również przyciąga uwagę na sklepowej półce.

Fa Pink passion anti-perspirant - moja ostateczna ocena

Generalnie - widzę same plusy. Nie mam nic do zarzucenia, mi pasuje całkowicie. Dlatego też polecam Wam ten kosmetyk. Cena jest nieduża, więc wypróbujcie i koniecznie podzielcie się ze mną Waszą opinią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz