Magnum mydło w płynie konwalia

Ręce czymś myć trzeba, a u mnie najlepiej się sprawdza mydło w płynie. Kupuję różne mydła w różnych sklepach, ale to jest zdecydowanie moim ulubieńcem. Magnum mydło w płynie konwalia kupuję w Auchan za niewielką cenę. Jest wydajne i bardzo mi odpowiada ten zapach.
mydło w płynie

Magnum mydło w płynie konwalia - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Mydło w płynie zawiera delikatne składniki myjące dające uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień. Dba o właściwe nawilżenie skóry oraz o utrzymanie prawidłowego pH. Zawiera glicerynę, składnik działający nawilżająco i natłuszczająco, dzięki czemu skóra jest delikatna w dotyku. Przeznaczone do użytku codziennego."

Pojemność - 1 litr

Cena - około 5 zł

Skład:

mydłow w płynie do rąk




Magnum mydło w płynie konwalia - jaka jest moja opinia


Nie zgodzę się ze wszystkim, co napisał na opakowaniu producent. Mydło faktycznie bardzo ładnie, aczkolwiek delikatnie pachnie. Jest to zapach jak dla mnie bardzo przyjemny. Daje uczucie świeżości, ale na pewno nie przez cały dzień.

Skóra jest nawilżona, dlatego kiedy mam to mydło w domu i myję nim ręce, to rzadziej używam kremu do rąk. Ma dobrą konsystencję, dlatego jest wydajne i na długo wystarcza. Co najważniejsze dla mnie - nie pozostawia takiej śliskiej powłoki na skórze. Kupiłam to mydło już nie raz i na pewno jeszcze nie raz je kupię, dlatego polecam również Wam ten zakup.

3 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy go nie widziałam, ale pewnie dlatego, że nie mam w pobliżu Auchan. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie widziałam go nigdzie, a dość mnie ciekawi i zapach mógłby mi bardzo przypasować!

    OdpowiedzUsuń