Isana Marakuja Serum z olejkiem pielęgnacyjnym

Jak często sięgacie po kosmetyki marki Isana - taniej, drogeryjnej marki Rossmann? Ja czasami sięgam, choć ostatnio do Rossmanna mi nie po drodze.

Isana


 

Isana Marakuja Serum z olejkiem pielęgnacyjnym - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Serum Isana z olejkiem pielęgnacyjnym marakuja posiada właściwości lekkiego serum i zawiera upiększające perełki olejku pielęgnacyjnego. Wartościowa formuła pozwala skutecznie dbać o skórę, zapewniając jej odświeżające nawilżenie i intensywnie pielęgnując. Pielęgnacja najwyższej jakości!"

Pojemność -  30 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

Isana
 

Isana Marakuja Serum z olejkiem pielęgnacyjnym - moja opinia

Nie zgodzę się z tym, że jest to lekkie serum. Moim zdaniem jest to treściwy produkt, który może obciążać skórę i zatykać pory, ponieważ zawiera on konkretne ilości olejku.

Konsystencja dość rzadka, ale sprawnie działająca pompka ułatwia aplikację na skórze.

Zapach tego serum do twarzy jest owocowy i delikatnie słodki, ale mi w żaden sposób nie przypomina zapachu marakui.

Produkt łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania.

Skóra jest nawilżona, rozluźniona, ukojona. Nie zauważyłam, żeby dzięki temu produktowi była bardziej jędrna czy lśniąca. Nie szczypie i nie podrażnia.

Nie jest to zatem żaden produkt z super efektem, ale nie jest to też produkt zły. Taki średniak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz