Isana Jestem tu dla Ciebie żel pod prysznic

Jest jeszcze kilka żeli pod prysznic z Isany, których do tej pory nie miałam. Jednym z nich jest właśnie Isana Jestem tu dla Ciebie. Opakowanie bardzo ładne, kuszące, a żel jak zwykle dobry, ale zapach... Zapach jest w stanie zepsuć cały produkt lub też znacznie podnieść jego ocenę. Myślicie, że Isana Jestem tu dla Ciebie żel pod prysznic przypadł mi do gustu czy raczej nie? Sprawdźcie sami!
Isana jestem tu dla ciebie

Isana Jestem tu dla Ciebie żel pod prysznic - co pisze producent


Na opakowaniu można przeczytać: "Żel pod prysznic. Delikatny, kwiatowy zapach. Odczuwalna świeżość oraz cenne składniki, dzięki którym poczujesz się zadbana przez cały dzień. Żele pod prysznic Isana dostarczają Twojej skórze to, czego potrzebuje."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Isana jestem tu dla ciebie




Isana Jestem tu dla Ciebie żel pod prysznic - moja ocena


Wiecie, że mam słabość do żeli pod prysznic z Isany. Dlatego kupując nowy zapach od razu jestem pozytywnie do niego nastawiona. Jednak Isana Jestem tu dla Ciebie żel pod prysznic nie przypadł mi do gustu.

Konsystencja tego żelu jest doskonała, jak wszystkich produktów pod prysznic z tej firmy. Ma lekko różowy kolor, żelową konsystencję.

Isana jestem tu dla ciebie



I wszystko byłoby super, ponieważ ten żel dobrze myje skórę, nie podrażnia, ani nie przesusza. Trzeba po nim stosować balsam, ale to nie jest jego wada. Wadą jest jego zapach - jak dla mnie zbyt ziołowy, rumiankowy, taki jakiś apteczny. To właśnie przeszkadza mi w nim.

Jeśli miałabym decydować po raz kolejny czy go kupić, to z pewnością bym go już nie kupiła.

1 komentarz:

  1. Kiedyś kupowałam żele z tej marki namiętnie, jednak już mi się znudziły. Mam zamiar zużyć to co mam w zapasach i kupić żele z jakiejś innej marki.

    OdpowiedzUsuń