Ziaja Tonik ogórek

Co dzień myję twarz wodą. I co dzień używam toniku, aby moja skóra była w dobrej kondycji. Jeśli Wy nie używacie toniku, to robicie duży błąd. Dlaczego? TUTAJ znajdziecie odpowiedzi na Wasze pytania, dlaczego powinno się stosować tonik do twarzy. Przeczytajcie to koniecznie, przemyślcie, a teraz zapraszam na moją recenzję...
tonik ogórek

Ziaja Tonik ogórek - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Łagodnie oczyszcza naskórek. Doskonale nawilża i tonizuje skórę. Zapewnia świeżość i gładkość skóry. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

tonik ogórek




Ziaja Tonik ogórek - jaka jest moja opinia


Uwielbiam firmę Ziaja i całkiem sporo jej kosmetyków używam. Po pierwsze to polska firma, po drugie ma dobre kosmetyki, po trzecie ma bardzo przystępne ceny.

Ziaja Tonik ogórek to kosmetyk, po który często sięgam, choć nie używam go cały czas. Po zużyciu jednego opakowania, kupuję inny, a dopiero później do niego wracam. Chodzi o to, żeby skóra nie przyzwyczajała się do jednego kosmetyku.

Ziaja Tonik ogórek to dobry kosmetyk, moja skóra się z nim polubiła. Mam problem z rozszerzonymi porami i widzę, że ten tonik świetnie sobie z tym radzi. Skóra jest ukojona, odświeżona, nawilżona. Tonik nie pozostawia tłustej powłoki na skórze. Mam cerę wrażliwą, naczynkową, a ten produkt pielęgnuje ją doskonale. Jestem z niego naprawdę zadowolona. Polecam!

1 komentarz: