Westlab Sleep Lavender Jasmine & Valerian

Dawno, dawno temu stosowałam sól do kąpieli. Później kąpieli zaniechałam na rzecz prysznica, dlatego soli też nie kupowałam. Ostatnio jednak bardzo doceniam działanie soli, dlatego ponownie wróciły w moje łaski.

Westlab

Westlab Sleep Lavender Jasmine & Valerian - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Westlab Sen. Lawenda, jaśmin i kozłek lekarski. Sól mineralna Epsom i z Morza Martwego. Zanurz się w spokojny sen. Magnez odpręża umysł i ciało. Olejki eteryczne wyciszają i przynoszą ulgę. Waleriana - spokojny sen."

Pojemność - 454 g

Cena - około 21 zł

Skład:

Westlab

Westlab Sleep Lavender Jasmine & Valerian - moja opinia

Dużo czytałam o kąpielach w solach magnezowych i ich dobroczynnym działaniu na całe ciało. Ja kąpiel w tej konkretnej soli robiłam sobie wtedy, kiedy moje ciało było obolałe po dużym wysiłku fizycznym, a mięśnie napięte i bolące.

Oprócz tego, że ta sól do kąpieli pięknie pachnie świeżym kwiatem lawendy, to jeszcze łatwo się rozpuszcza w wodzie i naprawdę przynosi ukojenie.

Z jednej strony aktywne składniki koją umęczone ciało, a z drugiej aromat działa uspokajająco na zmysły. Uwielbiam tę sól, odczułam jej korzystne działanie i dlatego mogę ją Wam polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz