Douglas Naturals Revitalizing Day Cream

Nigdy nie przepadałam za próbkami kosmetyków, bo wychodziłam z założenia, że kilkoma mililitrami kremu nie da się przetestować go na tyle, by wiedzieć dokładnie, jak działa. Ostatnio zmieniłam zdanie i okazało się, że te małe próbki wystarczają na całkiem długo.

Douglas Naturals

Douglas Naturals Revitalizing Day Cream - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Rewitalizujący krem na dzień do skóry suchej z organicznym ekstraktem z granatu."

Pojemność - 15 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Douglas Naturals

Douglas Naturals Revitalizing Day Cream - moja ocena

Początkowo chciałam ten krem po prostu wypróbować, jednak szybko okazało się, że te 15 ml wystarczyło mi na ponad miesiąc codziennych aplikacji.

Krem jest bardzo lekki, nawilżający, lekko tłusty. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej powłoki na skórze. Wystarczy już naprawdę niewielka jego ilość, by skóra była dobrze wypielęgnowana na długie godziny. Jest mega wydajny!

Ma bardzo subtelny zapach, ledwo wyczuwalny.

Nie stosowałam go pod makijaż, więc nie wiem, jak się na nim zachowa kolorówka.

Moja skóra bardzo polubiła ten krem. Nie szczypał, nie podrażniał, nie powodował powstawania zaskórników, zapchanych porów, pryszczy.

Jeśli jeszcze na niego trafię, to na pewno zrobię sobie jego większy zapas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz