Luksja Kids Mydło pielęgnacyjne Ananas

Wiecie, że ja uwielbiam Luksję, a tego mydła do rąk nigdy wcześniej nie widziałam. Musiałam je przetestować.

Luksja Kids

Luksja Kids Mydło pielęgnacyjne Ananas - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nasza pielęgnująca, przyjazna dla skóry formuła została specjalnie opracowana dla małych przyjaciół. Zawiera środki myjące naturalnego pochodzenia oraz składniki nawilżające. Delikatnie oczyszcza, zmywa brud i bakterie z powierzchni skóry."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Luksja Kids

Luksja Kids Mydło pielęgnacyjne Ananas - moja opinia

Czy będziecie mocno zaskoczeni, jeśli powiem Wam, że to jest kolejny świetny produkt marki Luksja? Bo naprawdę jest!

Nie jest to mydło kremowe, tylko żelowe. Ma piękny żółciutki kolor i smak świeżego ananasa. Cudo!

Mydło bardzo dobrze oczyszcza i pielęgnuje skórę dłoni. Nawilża, nie podrażnia, nie szczypie. Moje dzieciaki były nim zachwycone!

Zapach pozostaje na skórze. Nie pozostawia tłustego filmu. Nie przesusza skóry, dlatego można zapomnieć o kremie do rąk.

Pompka działa bez zarzutu, dozując odpowiednią porcję mydła. Polecam! Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz