White On Icy Fresh & White

Przeglądając w  internecie kosmetyki, natknęłam się na ten płyn do płukania jamy ustnej. Zaciekawił mnie, bo miał naprawdę bardzo dobre recenzje. Jak zatem nie skusić się na taki zakup?

White On

White On Icy Fresh & White - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Przyszłość wybielania zębów bez ryzyka uszkodzeń szkliwa. Zaawansowana formuła z unikalną technologią wybielania zębów opartą na nowoczesnej kombinacji składników: porost islandzki + woda lodowcowa & olejki eteryczne + technologia cpc protect i innowacyjny pap. Wybiela w 10 dni. Usuwa do 100% przebarwień."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 16 zł

Skład:

White On

White On Icy Fresh & White - moja opinia

Już przy pierwszym użyciu znienawidziłam ten płyn do płukania jamy ustnej. Wiecie dlaczego? On ma tak obrzydliwy smak, że mnie aż ciarki przechodzą. Ale postanowiłam być dzielna i zużyć go do końca.

Mocny miętowy zapach i intensywny smak mroźnej mięty - to trzeba lubić, by wystawić tak chwalebne opinie o tym produkcie w internetach. Pozostaje po płukaniu niesmak, ale to da się przeżyć. Trochę szczypie w język podczas płukania.

Efekt po zużyciu całego opakowania? Zdecydowanie mniejszy osad na zębach i kamień także. Efekt wybielenia zębów naprawdę spektakularny. Wszelkie przebarwienia rozjaśnione, może nie do czystej bieli, ale zdecydowanie jaśniejsze. Jestem w szoku! Serio!

Efekt mroźnej świeżości? Zdecydowanie tak.

Czy to dobry produkt? Żaden płyn do płukania jamy ustnej nie wybielił mi tak zębów, jak właśnie ten. Zdecydowanie polecam. Ja po niego będę sięgać raz na jakiś czas, bo szczerze nie cierpię tego smaku. Wiem, że warto się przemęczyć, ale tylko od czasu do czasu, a nie używać go non stop.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz