Skin Laboratory Mydło w piance Flower/Aloe

 Jaki to jest zmyślny produkt! Jestem tym zafascynowana!

Skin Laboratory

Skin Laboratory Mydło w piance Flower/Aloe - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Innowacyjna formuła dzięki specjalnemu dozownikowi zmienia płynną zawartość w butelce w pachnącą kwiatami piankę na dłoniach. Mydło do rąk w piance wzbogacone zostało w składniki pielęgnacyjne, takie jak sok z liści aloesu oraz gliceryna. Delikatna pianka łatwo się spłukuje, pozostawiając dłonie czyste i wypielęgnowane."

Pojemność - 320 ml

Cena - około 11 zł

Skin Laboratory Mydło w piance Flower/Aloe - moja opinia

To fascynujące! To mydło do rąk w dozowniku jest w postaci płynu, a kiedy naciśnie się pompkę, to wychodzi z niej pianka. Totalny sztos!

Zapach to istne cudo! Bardzo oryginalny i taki wyrafinowany. Mi kojarzy się z luksusem! Mocno kwiatowy, delikatnie słodki. Zakochałam się w nim i najchętniej używałabym tylko tego!

Pianka dobrze myje i pielęgnuje delikatną skórę dłoni. Nie podrażnia, nie uczula, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

To naprawdę produkt wysokiej jakości, który ja na pewno niebawem kupię w większej ilości, by mieć jego zapas. Serdecznie go polecam. Jestem pewna, że on skradnie również i Wasze serca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz