Isana Rainbow cake żel pod prysznic

Moją niekończącą się miłość do żeli pod prysznic już chyba znacie. Nie znudzi mi się chyba nigdy kupowanie i testowanie kolejnych produktów z tej serii. Isana to dobra marka, ja bardzo lubię te żele. Zawsze jest ich spory wybór, mają niską cenę i sprawiają, że mój prysznic jest chwilą cudownej rozkoszy. Bez żartów! Bo ja po prostu uwielbiam się kąpać :-)
rainbow cake

Isana Rainbow cake żel pod prysznic - co pisze producent


Na opakowaniu można przeczytać: "Kremowy żel pod prysznic o zapachu puszystego ciasta tęczowego. Odczuwalna świeżość oraz cenne składniki, dzięki którym poczujesz się zadbana przez cały dzień."

Myślę, że trochę ich poniosło, ale o tym nieco niżej.

Pojemność - 300 ml

Cena - niecałe 5 zł

Skład:

isana rainbow cake




Isana Rainbow cake żel pod prysznic - moje odczucia


Uwielbiam żele z Isany i po prostu mam do nich słabość. Oczywiście, jedne zapachy lubię bardziej, inne mniej, a są i takie, które po prostu uwielbiam. Isana Rainbow cake żel pod prysznic właśnie zalicza się do tych ostatnich.

Ma idealną konsystencję - nie jakiś glut, tylko kemowy. Poza tym ten zapach jest naprawdę cudowny. Zauważyłam, że mój mąż też się nim myje, więc to potwierdza moje odczucia. Poza tym, nie jest to żadne ciasto tęczowe, tylko cudownie słodki zapach waty cukrowej lub też nieco może gumy do żucia dla dzieci. Uwielbiam go!

isana rainbow cake

Zdziwiło mnie to, jak długo i intensywnie pachnie po nim skóra. Jakby po perfumach. To także uwielbiam. Nie wszystkie żele z Isany tak mają.

Słowem podsumowania... Aktualnie mój numer jeden wśród żeli pod prysznic. Jeśli jeszcze go nie próbowaliście, to koniecznie go kupcie. Jeśli lubicie słodkie zapachy pod prysznicem, to tym bardziej go kupcie!

Nie oczekujcie, że ten żel idealnie nawilży skórę i obejdzie się bez balsamu. Takich cudów nie ma, ale zapewniam, że skóry nie wysusza. Nie nawilża jakoś specjalnie też, ale i tak warto go mieć.

1 komentarz: