Mentos Pomegranate Shower gel

Uwielbiam owocowe, aromatyczne żele pod prysznic, które rozpieszczają moje zmysły. Jeśli piękny zapach pozostaje na skórze, to jestem tym bardziej zadowolona.

Mentos

Mentos Pomegranate Shower gel - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Owocowa moc! Zanurz się w soczyście owocowym zapachu żelu pod prysznic, który perfekcyjnie oczyści i odświeży Twoją skórę."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Mentos

Mentos Pomegranate Shower gel - moja opinia

Zapach tego żelu pod prysznic jest mega słodki, bardziej niż cukierki, energetyzujący, odświeżający, bomba po prostu!

Konsystencja lekka, żelowa, ładnie rozprowadza się na skórze, delikatnie pieni, łatwo go spłukać. Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Pozostawia natomiast zapach, który jest cudownie otulający.

Żel nie podrażnia skóry i nie przesusza, może delikatnie nawilża, ale ja stosowałam po nim zawsze balsam.

Jeśli lubicie słodkie, pełne dobrej energii zapachy, to ten będzie idealny dla Was! Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz