Nivea Rose & Almond Oil

Marka Nivea zajmuje wśród moich ulubieńców szczególne miejsce. Wiecie, że pokochałam kosmetyki z serii Rose Touch. Dziś przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic o zapachu róży.

Nivea

Nivea Rose & Almond Oil - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Formuła ochronna dla skóry z witaminami i olejkami. Odczuwalnie gładsza, miękka w dotyku skóra."

Pojemność - 250 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Nivea

Nivea Rose & Almond Oil - moja opinia

Ten kremowy żel pod prysznic to kolejny świetny produkt marki Nivea, który uwielbia moja skóra.

Konsystencja żelu jest świetnie dobrana - nie jest zbyt rzadki, ani zbyt gęsty, idealnie kremowy. Łatwo i przyjemnie rozprowadza się go na skórze, bez problemu spłukuje.

Zapach żelu jest bardzo słodki, kwiatowy, różany. Pozostaje przez jakiś czas na skórze, co rozpieszcza zmysły i totalnie odpręża.

Skóra po takiej kąpieli jest nawilżona, ukojona, miękka i gładka w dotyku. To niesamowite uczucie, które można odczuć po niewielu żelach pod prysznic. Ja po takiej kąpieli nie stosowałam ani razu balsamu, bo skóra w ogóle nie była ściągnięta ani przesuszona. Cudowne uczucie!

To jeden z lepszych żeli pod prysznic, które ostatnio stosowałam i zdecydowanie go Wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz