Soraya Rosarium Tonik - Esencja Różana

Nie potrafię już żyć bez toniku do twarzy. Używam go każdego dnia i wiem, że dzięki temu moja skóra jest w tak dobrej kondycji. Czy Wy również stosujecie tonik w swojej pielęgnacji?

Soraya

Soraya Rosarium Tonik - Esencja Różana - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Odświeżająco-kojąca formuła, która przywraca skórze równowagę pH. Nawilżona skóra, bez uczucia dyskomfortu. 95% składników pochodzenia naturalnego. Naturalny zapach wody różanej, bez dodatku kompozycji zapachowej. Zanurz się w różanym ogrodzie i poczuj moc wyjątkowych składników."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 12 zł

Soraya Rosarium Tonik - Esencja Różana - moja opinia

Zapach tego toniku do twarzy jest bardzo, bardzo subtelny, wręcz trudno wyczuwalny. Lekko słodki, kwiatowy, różany. Czuć, że jest naturalny, a nie sztuczny, perfumowany.

Ja ten tonik wylewałam na płatek kosmetyczny i nim przecierałam skórę twarzy, szyi i dekoltu. Zdarzyło się, że przecierałam nim również skórę moich dzieciaków. Nic złego im się nie działo. Skóra jest oczyszczona, ukojona, miękka, gładka, cudo po prostu!

Nie podrażnia, nie szczypie, nie wywołuje zaczerwienienia, nie pieni się na skórze. Doskonale współgra z kremami innych marek i z serum też. Nie miałam najmniejszych problemów podczas stosowania tego toniku.

Moja skóra go pokochała i ja również! I pewnie nie zaskoczę Was, mówiąc, że kolejne opakowanie tego toniku już mam kupione?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz