Delia Cosmetics Cameleo Hair Gel Strong

Od jakiegoś czasu zaczęłam używać produktów do stylizacji włosów, by jakoś nad nimi zapanować. Nie ukrywam, że moje włosy są bardzo niesforne 😉

Delia Cosmetics

Delia Cosmetics Cameleo Hair Gel Strong - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Żel do włosów MOCNY z naturalnymi proteinami jedwabiu. Trwała fryzura. Zdrowe włosy. Łatwe modelowanie. Wyjątkowe utrwalenie. Intensywna pielęgnacja."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 6 zł

Delia Cosmetics Cameleo Hair Gel Strong - moja opinia

Producent wskazuje na dwie możliwości stosowania tego żelu do włosów. Można go nakładać na wilgotne bądź suche włosy. Ja stosowałam go tylko na suchych, kiedy układałam fryzurę.

W zasadzie najbardziej zależało mi na tym, by po ułożeniu fryzury zabezpieczyć włosy przed ewentualnym puszeniem się oraz by wygładzić je. Efekt ten można uzyskać z powodzeniem dzięki temu żelowi. Dodatkowo nabłyszczy on włosy, nie dając efektu mokrej czy tłustej kluchy.

Zapach żelu jest przyjemny, taki typowy dla kosmetyków stylizujących, jak u fryzjera dosłownie.

Niewielka ilość żelu wystarcza, by uzyskać pożądany efekt zdyscyplinowania włosów.

Nie powoduje żadnych problemów skórnych, ładnie się wymywa z włosów, nie skleja ich.

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz