BingoSpa Kolagenowe serum do mycia twarzy

Wiecie, że do pielęgnacji skóry przykładam dużą wagę. Każdego dnia czy mi się chce czy nie, stosuję swoją rutynę pielęgnacyjną. Być może właśnie dzięki temu wcale nie wyglądam na tyle lat, ile faktycznie mam. Nie mam zmarszczek, moja skóra jest dobrze nawilżona i odżywiona. Jasne, że nie jest idealna i czasami pojawi się na niej pryszcz, ale i tak jestem z jej wyglądu i kondycji bardzo zadowolona. Pamiętajcie, pielęgnacja to podstawa pięknego wyglądu skóry.
kolagenowe serum

BingoSpa Kolagenowe serum do mycia twarzy - co pisze producent


Na opakowaniu nie ma w zasadzie żadnej informacji, prócz sposobu użycia, ale to przecież każdy z nas wie.

Pojemność - 300 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

kolagenowe serum do mycia twarzy




BingoSpa Kolagenowe serum do mycia twarzy - moja opinia


Polubiłam się z tym serum do mycia twarzy. Jest bardzo wydajne, ponieważ już niewielka jego ilość pozwala na dokładne umycie całej twarzy. Ma kremową konsystencję i bardzo delikatny zapach. To ważne, żeby nie szczypało w skórę, ani w oczy. To serum jest naprawdę łagodne.

Nie podrażnia skóry, nie wywołuje zaczerwienienia, za to całkiem nieźle oczyszcza skórę. Mi jego działanie bardzo odpowiadało, dlatego mogę je Wam polecić. Myślę, że za jakiś czas ponownie go kupię. Na razie testuję coś nowego.

1 komentarz: