Bies D'oro amore damska woda perfumowana 100 ml

Uwielbiam perfumy. Uwielbiam zapachy. Jest to coś, na co uwielbiam wydawać pieniądze. O ile na specjalne okazje mam perfumy te z wyższej półki, to na co dzień, a zwłaszcza do pracy, używam takich "marketowych". Bies D'oro amore jest jedną z tych wód perfumowanych, które są z niższej półki cenowej, a które ja używam na co dzień i to z wielką przyjemnością.

Bies D'oro amore - co pisze producent

Producent nie rozpisuje się zbytnio na opakowaniu. Oprócz informacji, że jest to damska woda perfumowana, nie ma więcej żadnego opisu. Poszukajmy więc w internecie...

Na stronie wizaz.pl znalazłam opis tej wody perfumowanej:

nuta głowy: magnolia, melon, brzoskwinia, gruszka, bergamotka i mandarynka
nuta serca: tuberoza, śliwka, fiołek, orchidea, frezja, jaśmin, konwalia i róża
nuta bazy: piżmo, wanilia, cedr i jeżyna

Muszę uznać, że jest to informacja prawdziwa, zwłaszcza, że pasuje mi do tego zapachu.

Pojemność - 100 ml

Cena - 14,99 zł w Biedronce

Skład: alcohol denat., parfum, aqua, benzyl benzoate, benzyl cinnamate, citronellol, geraniol, hydroxycitronellal, linalool, ci 15985, ci 19140, ci 14700, ci 60730.

Bies D'oro amore - moje pierwsze wrażenie

O samym zapachu przed zakupem niewiele mogę powiedzieć. Kupowałam go "na czuja". Nie było w sklepie testera, więc nie kupiłam Bies D'oro amore dlatego, że mi się spodobał.

Kiedy go jednak przyniosłam do domu, wyjęłam z opakowania, to byłam mile zaskoczona. Przede wszystkim podobał mi się flakonik. Mały, poręczny, taki grubasek :-) Ładnie wykończony, z ozdobioną szyjką i eleganckim zamknięciem. Za tę cenę nie spodziewałam się takiej ekstrawagancji.


Jeśli chodzi o zapach, to od razu mi się spodobał. Jest dość słodki, owocowy i kwiatowy jednocześnie. Nie przepadam za takimi słodkimi zapachami, ale ten naprawdę trafił do moich ulubieńców.

Bies D'oro amore - moje spostrzeżenia po 7 dniach stosowania

Zapach wciąż bardzo mi się podoba. Jest intensywny i trwały, dlatego należy używać go w rozsądnych ilościach, żeby nie nabawić się bólu głowy. Dzięki temu jest też wydajny, myślę, że tak dużą butlę będę długo zużywać.


Bies D'oro amore - moja ostateczna ocena

Zapach mi się podoba, choć to jest kwestia gustu. Jeśli ktoś lubi słodkie, owocowe i kwiatowe nuty, to powinien mu się ten zapach spodobać. Dodatkowym plusem jest eleganckie opakowanie, duży flakon 100 ml i do tego śmiesznie niska cena - niecałe 15 zł, a w promocji zapewne jeszcze mniej. Ja zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz