Enilome Dermohydrativum krem do rąk i paznokci

Okazuje się, że moja kolekcja kremów do rąk i paznokci jest całkiem spora. Wynika to z faktu, że ciężko jest mi znaleźć taki kosmetyk, który sprostałby moim oczekiwaniom. Enilome Dermohydrativum krem do rąk i paznokci, który Wam dziś przedstawię, jest bardzo, baaaaaardzo daleki od ideału. Dlaczego? Zapraszam na recenzję.
krem do rąk i paznokci

Enilome Dermohydrativum krem do rąk i paznokci - co pisze producent


Na opakowaniu można przeczytać: "Delikatny krem do rąk i paznokci do skóry suchej. Delikatny krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry dłoni, z wyraźnym niedoborem lipidów."

Pojemność - 100 ml

Cena - 8 zł

Skład:

krem do rąk i paznokci




Enilome Dermohydrativum krem do rąk i paznokci - moja opinia


Niestety ten krem do rąk jest jak dla mnie całkiem do niczego. Zapach ma bardzo nijaki, ale to nie jest największy problem. Chodzi o jego konsystencję. Po nałożeniu go na skórę, nawet bardzo niewielkiej ilości, ten krem robi się po prostu bardzo tłusty.

Bardzo słabo się wchłania, żeby nie powiedzieć, że nie wchłania się w ogóle. Dłonie stają się tłuste i bez umycia ich nie ma szansy, żeby się pozbyć tej tłustości.

Jak dla mnie, to jest totalna porażka. Nie polecam, nawet jeśli macie bardzo suchą skórę. Darujcie sobie ten kosmetyk, szkoda Waszej kasy. Lepiej kupić coś innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz