BeBeauty Care Bez i białe kwiaty

Kolejny doskonały zakup żelu pod prysznic z Biedronki. Uwielbiam chodzić tam na zakupy i całkiem sporo kosmetyków tam kupuję. Nie tylko żeli pod prysznic ;-) Często można tam wyhaczyć prawdziwe perełki dosłownie za grosze. Czy Wy też macie takie same odczucia i polujecie na kosmetyki w Biedrze?

BeBeauty Care

BeBeauty Care Bez i białe kwiaty - co pisze producent

Na opakowaniu czytamy: "Wyjątkowa seria inspirowana najpiękniejszymi polskimi kwiatami została stworzona, by pielęgnować Twoją skórę i nadać niepowtarzalny klimat podczas kąpieli delikatnym zapachem piwonii i bzu. Żel wzbogacono kompleksem witamin, znanych z właściwości nawilżających i pielęgnujących, a zawarty w formulacji ekstrakt z jaśminu pozostawi skórę gładką i miękką."

Pojemność - 400 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

BeBeauty Care

BeBeauty Care Bez i białe kwiaty - moja opinia

Ten żel pod prysznic trafia na listę moich ulubionych, choć jak ostatnio byłam na zakupach w Biedrze, to nie widziałam go na półce. Mam jednak nadzieję, że będzie on w stałej ofercie sklepu.

Konsystencja wręcz idealna - kremowa, dlatego żel dobrze nakłada się na skórę i przyjemnie pieni. Jest też mega wydajny i wystarcza na naprawdę długo.

Zapach żelu to jak dla mnie słodki, wiosenny bez. Pozostaje na skórze i tak cudownie rozpieszcza zmysły. To jeden z najlepszych zapachów, jakie kiedykolwiek miałam pod prysznicem :-)

Żel nie podrażnia skóry, nie przesusza, nie uczula. Nigdy po nim nie stosowałam balsamu do ciała, bo skóra była dobrze nawilżona i tak cudownie przyjemna w dotyku. Musicie spróbować tego żelu, jeśli jeszcze nie mieliście okazji. Jestem pewna, że zakochacie się w nim tak, jak ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz