Ombia Rajska papaya

Ostatnio pisałam Wam o innym żelu pod prysznic Ombia. Tamten niekoniecznie przypadł mi do gustu. Ombia Rajska papaya jest znacznie, znacznie lepszy.

Ombia

Ombia Rajska papaya - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Owocowy żel pod prysznic Ombia Rajska papaya to formuła odświeżająca całe ciało. Słodki i subtelny zapach żelu pobudzi Twoje zmysły i zapewni odprężenie, a zawarte w żelu perełki delikatnie wymasują Twoje ciało podczas kąpieli. Zawarty w żelu wyciąg z owoców papi zadba o Twoje naturalne piękno pozostawiając uczucie wypielęgnowanej skóry."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Ombia

Ombia Rajska papaya - moja opinia

Jak już wspomniałam na wstępie, ten żel jest znacznie lepszy od tego, który poprzednio Wam recenzowałam.

Jego zapach jest bardziej naturalny, owocowy, cytrusowy. Pobudza i orzeźwia, mocno działa na zmysły.

Do tego w żelu znajdują się drobinki peelingujące skórę. Początkowo miałam pewne obawy, ponieważ te drobinki są dość spore, a przy tym są dość twarde. Bałam się, że będą one podrażniały moją skórę. Jednak nic takiego się nie działo.

Po prysznicu skóra był cudownie świeża, oczyszczona, wypielęgnowana.

Zdecydowanie polecam Wam ten żel. Ja go kupiłam w Aldi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz