Joanna Naturia Żel pod prysznic wiśnia i czerwona porzeczka

W niewielu sklepach widziałam żele pod prysznic z marki Joanna, ale ten akurat mocno mnie zaciekawił. Nie tylko dlatego, że jest wegański 😉

Joanna Naturia

Joanna Naturia Żel pod prysznic wiśnia i czerwona porzeczka - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Żel pod prysznic Naturia, o świeżym owocowym zapachu, zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z wiśni i porzeczki, które działają nawilżająco i odżywczo."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

Joanna Naturia

Joanna Naturia Żel pod prysznic wiśnia i czerwona porzeczka - moja opinia

Konsystencja tego żelu pod prysznic jest zaskakująco dobra, ponieważ nie jest on ani galaretowany, ani zbyt płynny. Jest taki w sam raz. Ładnie się pieni i dobrze spłukuje.

Zapach jest bardzo słodki, wręcz landrynkowy, nieco owocowy, ale bardziej cukierkowy. Zupełnie nie przypomina ani wiśni, ani tym bardziej rześkiej, kwaskowej czerwonej porzeczki. Mimo to jest przyjemny i przez jakiś czas pozostaje na skórze.

Skóra jest bardzo miękka, ukojona, odprężona po kąpieli. Dosłownie pod palcami czuć nawilżenie, co jest bardzo przyjemne, zwłaszcza po długim i wyczerpującym dniu.

Nie wiem, czy Joanna ma dużo różnych wariantów zapachowych takich żeli, ale ja chętnie wypróbowałabym jeszcze jakieś. A może Wy byście jakieś mi polecili?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz