Cosmepick Body Balm Green Coffee

Im cieplej się robi, tym chętniej sięgam po balsamy do ciała, które rozgrzewają, pobudzają krążenie. Wiecie, o co chodzi? Żeby zrobić formę na lato 😂

Cosmepick

Cosmepick Body Balm Green Coffee - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Body Balm odżywienie i energia. Balsam do ciała z ekstraktem z zielonej herbaty."

Pojemność - 150 ml

Cena - około 11 zł

Skład:

Cosmepick

Cosmepick Body Balm Green Coffee - moja opinia

Ja tego balsamu do ciała używałam zarówno po zwykłej kąpieli czy prysznicu, jak i po depilacji. Nic złego ze skórą się nie działo, nie piekła, nie szczypała, nie było zaczerwienienia czy podrażnienia.

Zapach balsamu delikatnie przypomina palone ziarna kawy, ale nie jest to zapach bardzo intensywny.

Podoba mi się natomiast to, że jest on w wygodnej tubce i łatwo go wycisnąć. Podoba mi się też to, że jest to produkt nietestowany na zwierzętach.

Balsam ma gęstą konsystencję, ale dobrze rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Skóra jest nawilżona. Nie jest to jednak produkt, który nawilży na kilka dni. Ja stosowałam go codziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz