Ziaja Soft anty-perspirant w kremie

Jak wiecie z moich poprzednich recenzji, ostatni dezodorant zakupiony przeze mnie okazał się niestety nie do końca trafionym zakupem - link do tej recenzji zostawiam Wam tutaj https://makijazowerewolucje.blogspot.com/2018/04/cosmia-dezodorant-w-kulce-o-zapachu-granatu.html . Z tego powodu postanowiłam wyposażyć się w inny, którego jeszcze nigdy nie miałam, a testować przecież uwielbiam. Mam tylko nadzieję, że tym razem będę bardziej zadowolona z mojego zakupu.

Ziaja Soft anty-perspirant w kremie - co pisze producent

Na opakowaniu jest napisane: "Dwukierunkowe działanie przeciw poceniu. Działanie antyhydrotyczne: skutecznie ogranicza wydzielanie potu. Działanie deodoryzujące: neutralizuje zapach potu i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Łagodny dla skóry. Bez konserwantów. Bezalergenowa ilość kompozycji zapachowej. Nie zawiera alkoholu i barwników. Nie pozostawia śladów na ubraniu."

Pojemność - 60 ml
Cena - w Auchan 5,48 zł

Skład: aqua, aluminum chlorohydrate, cyclopentasiloxane, ppg-15 stearyl ether, steareth-2, parfum, steareth-21, citronellyl methylcrotonate, glyceryl caprylate.

Ziaja Soft anty-perspirant w kremie - moje pierwsze wrażenie

Ziaja to polska firma, która ma dobre i tanie kosmetyki. Nie mówię, że wszystkie są genialne, ale miałam kilka z nich i byłam naprawdę bardzo zadowolona. Kosmetyki z tej firmy są ogólnodostępne i na pewno atrakcyjne cenowo.

Skusiłam się na ten kosmetyk również dlatego, że dezodorant aktualnie nie spełnia moich oczekiwań, a antyperspirant to już co innego. To jakby podwójna moc w walce z nieprzyjemnym zapachem spod pach i pełen komfort dla mnie, a tego właśnie teraz bardzo potrzebuję.

Nie byłabym sobą, gdybym nie powąchała tego antyperspirantu w sklepie i to również mnie przekonało. Zapach jest delikatny, lekko pudrowy, odrobinę słodki. Naprawdę przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że będzie trwały i spełni moje oczekiwania.

Cieszy mnie również to, że nie jest to lejący antyperspirant, jak niektóre potrafią być. Jest mokry, ale nie wylewa się z opakowania i nie kapie z niego, czego bardzo nie lubię. Zobaczymy, jak będzie zachowywał się podczas aplikacji na skórę.

Ziaja Soft anty-perspirant w kremie - efekty po 7 dniach stosowania

Na początku trochę mnie denerwowało to, że jednak zapach tego antyperspirantu jest bardzo delikatny, przez co również bardzo słabo wyczuwalny. Z czasem jednak zaczęłam postrzegać to jako zaletę. Kosmetyk nie ma intensywnego zapachu, ale ochronę daje mi taką, jak już dawno żaden mi nie dał.

Na pewno podnosi mój komfort funkcjonowania w ciągu dnia. Po kilku godzinach od aplikacji zapach kosmetyku jest praktycznie już niewyczuwalny, ale nie czuć w ogóle zapachu potu. Ogromny plus za to, bo cena tego kosmetyku do jego jakości jest rewelacyjna.

Nie mogę natomiast rzetelnie się wypowiedzieć odnośnie tego, że producent zapewnia, iż owy antyperspirant ogranicza wydzielanie potu. Nie wiem, jakby to można było sprawdzić, ponieważ były takie momenty, kiedy czułam, że mam wilgotno pod pachami, ale nadal nie czułam nieprzyjemnego zapachu potu. Jako zaawansowana ciężarówa nie jestem zbytnio aktywna fizycznie. Można powiedzieć, że ograniczam się do minimum :-)

Potwierdzam, że kosmetyk po aplikacji szybko wchłania się w skórę, nie pozostawia plam na ubraniu i nie brudzi ich. Jest mokry, ale opakowanie jest tak zmyślnie opracowane, że spokojnie można sobie ten kosmetyk podczas nakładania dawkować wedle uznania. Sam antyperspirant nie jest jakiś bardzo lejący czy kleisty, jak niektóre bywają.


Ziaja Soft anty-perspirant w kremie - moja ostateczna decyzja

Jestem zdecydowanie zadowolona z tego zakupu. Po pierwsze świetna cena, nawet bez promocji. Po drugie rewelacyjna ochrona przez cały, długi dzień. Po trzecie pełen komfort użytkowania. Ja polecam ten kosmetyk wszystkim tym kobietom, które potrzebują długotrwałej ochrony przed poceniem się i komfortu przez kilkanaście godzin dziennie bez nieprzyjemnych plam i zapachu potu pod pachami. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz