Pantene Pro-V Intensive repair conditioner

Włosy to z jednej strony moja pięta Achillesowa, a z drugiej powód do wielkiej dumy. Jak prawdziwa Słowianka mam włosy koloru naturalnego rudawego blondu, długie, gęste, kręcone. Uwielbiam je, choć sprawiają mi wiele trosk i zmartwień. Są naprawdę piękne, a im dłuższe, tym piękniejsze - aktualnie sięgają mi za pośladki. Jednak ich pielęgnacja i okiełznanie to prawdziwe wyzwanie dla mnie. Dlatego na moim blogu możecie znaleźć całkiem sporo recenzji kosmetyków do włosów, ponieważ używam ich sporo i wciąż coś nowego testuję. Dziś opowiem Wam o Pantene Pro-V Intensive repair conditioner. Zapraszam...
odżywka do włosów

Pantene Pro-V Intensive repair conditioner - co pisze producent i jaki jest skład


Na opakowaniu producent zapewnia: "Intensywna regeneracja. Odżywka. Błyskawicznie usuwa oznaki uszkodzeń. Nanieś na wilgotne włosy, masuj, spłucz obficie."

Skład tej odżywki jest taki:

odżywka do włosów




Pojemność - 300 ml

Cena - w promocji w Rossmannie kupiłam ją za 8,99 zł
 

Pantene Pro-V Intensive repair conditioner - jak ja ją stosuję


Po dokładnym umyciu włosów odciskam z nich nadmiar wody. Następnie wyciskam odżywkę na włosy, jednak omijam skórę głowy. Nigdy takich odżywek na skórę nie stosuję, ponieważ sprawiają one, że skóra szybciej się przetłuszcza.

Jak już nałożę odżywkę, to delikatnie wcieram ją we włosy, aż powstanie lekka piana. Później spłukuję odżywkę chłodnym strumieniem wody, aż do momentu, kiedy pod palcami nie czuję już jej. Zawijam włosy w ręcznik i gotowe.

Pantene Pro-V Intensive repair conditioner - wady i zalety


Zacznę od zalet, bo jest ich sporo:

👍 odżywka bardzo dobrze rozprowadza się na włosach
👍 cudownie pachnie, a ten zapach utrzymuje się na włosach aż do następnego mycia, uwielbiam to
👍 ułatwia rozczesywanie
👍 nie przetłuszcza włosów, o ile stosuje się ją na włosy, a nie na skórę głowy
👍 wygładza włosy, po niej kosmyki mniej się puszą
👍 jest gęsta, a więc jest wydajna

Teraz wady, a w zasadzie jedna wada:

👎 gęsta odżywka to też problem z jej wyciskaniem z opakowania i tutaj ten problem jest spory, kiedy odżywka zaczyna się kończyć

odżywka do włosów


Pantene Pro-V Intensive repair conditioner - moja ocena


Mi pod wieloma względami odpowiada ta odżywka do włosów i widzę, że moje włosy się z nią polubiły. Jednak to, że mam problem z wyciśnięciem jej z opakowania sprawia, że mam dylemat czy kupić ją ponownie. Zapach ma cudowny i ułatwia rozczesywanie włosów. Podoba mi się też to, że włosy są po niej takie gładkie, choć nie trzeba jej trzymać na włosach godzinami. Chyba jednak jeszcze skuszę się na jej zakup, jeśli trafię na nią w promocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz