Joanna Keratyna szampon do włosów

Zawsze mam pod ręką kilka różnych szamponów, ponieważ wiem, że moje włosy nie lubią monotonii ;-) Tego szamponu najpewniej bym nie kupiła. Jednak wcześniejszy zakup odżywki z tej serii sprawił, że chciałam go spróbować. Odżywka bowiem okazała się bardzo dobra, dlatego pomyślałam sobie, że może i ten szampon będzie strzałem w dziesiątkę.
szampon odbudowujący do włosów

Joanna Keratyna szampon do włosów - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Szampon odbudowujący ze specjalnie skomponowanym kompleksem keratynowym polecany przede wszystkim do włosów zniszczonych i matowych. Keratyna to naturalny budulec włosa, jej ubytki powodują porowatość włosa, brak połysku i elastyczności. Efektem stosowania szamponu są włosy: odbudowane, mocniejsze, łatwe do rozczesania, sprężyste, pełne witalności i blasku. Szampon nadaje się do codziennego stosowania."

Czyli w zasadzie jest tutaj taka sama informacja, jak na odżywce z tej samej serii.

Pojemność - 200 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

odbudowujący szampon do włosów




Joanna Keratyna szampon do włosów - jaka jest moja opinia


Szampon ten ma bardzo przyjemny zapach i za to ode mnie duży plus. Początkowo nie byłam zadowolona z jego konsystencji, ponieważ szampon jest dość lejący, rzadki.

szampon do włosów



Jednak okazało się, że to w niczym nie przeszkadza. Łatwo rozprowadza się na włosach, ładnie pieni, dobrze oczyszcza skórę, a jednocześnie pielęgnuje włosy. Faktycznie są one po myciu gładsze, ale próbowałam je rozczesać po myciu bez odżywki i niestety nic z tego.

Szampon nie podrażnia skóry, nie przesusza, nie wywołuje łupieżu. Jestem z niego zadowolona, dlatego myślę, że jeszcze go kupię. Jeśli macie włosy zniszczone, matowe lub tak, jak moje po prostu gęste i ciężkie do okiełznania, to zdecydowanie powinniście spróbować tego szamponu. Ja go Wam polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz