Joanna Keratyna odżywka do włosów w sprayu

Wiecie, że ja bez odżywki do włosów obejść się nie mogę. Potrzebuję jej, by po myciu rozczesać włosy. Potrzebują jej moje włosy, bo jak wiadomo: szampon jest dla skóry głowy, a odżywka jest dla włosów. Lubię te ze spłukiwaniem, bo wiem, że one działają, a nie obciążają włosów tak, jak te bez spłukiwania. Tym razem jednak skusiłam się na odżywkę w sprayu bez spłukiwania.
odżywka w sprayu


Joanna Keratyna odżywka do włosów w sprayu - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Odżywka odbudowująca w sprayu ze specjalnie skomponowanym kompleksem keratynowym polecana jest przede wszystkim do włosów zniszczonych i matowych. Keratyna to naturalny budulec włosa, jej ubytki powodują porowatość włosa, brak połysku i elastyczności. Efektem stosowania odżywki są włosy: odbudowane, mocniejsze, łatwe do rozczesania, sprężyste, pełne witalności i blasku. Odżywka nadaje się do codziennego stosowania."

Pojemność - 150 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

odżywka do włosów w sprayu

Joanna Keratyna odżywka do włosów w sprayu - moja opinia


Rzadko stosuję odżywki w sprayu, bo jak już na wstępie wspomniałam, nie lubię obciążonych włosów. Ta odżywka jednak tego nie robi. Jest ona lekka i łatwo rozpylić ją na włosy. Można nałożyć je na wilgotne lub suche, ja nakładam ją zawsze po myciu.

Ułatwia ona rozczesywanie, a do tego naprawdę cudnie pachnie. Włosy są gładsze, łatwiej je ułożyć. Nie mam zniszczonych włosów, więc trudno mi powiedzieć, jak ta odżywka regeneruje włosy. Jestem zadowolona z tego zakupu. To dobry kosmetyk za niewielkie pieniądze. Poza tym, jest bardzo wydajna.

1 komentarz: