Lady Speed Stick 24/7 Invisible Protection

Kiedyś bardzo lubiłam markę Lady Speed Stick. Ostatnio sporo się zmieniło w moich upodobaniach. Dlatego też Lady Speed Stick 24/7 Invisible Protection nie trafi do moich ulubieńców. Wam też odradzam zakup tego kosmetyku.

antyperspirant w kulce

Lady Speed Stick 24/7 Invisible Protection - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Antyperspirant w kulce."

Czyli w zasadzie nic nie wiadomo.

Pojemność - 50 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

antyperspirant w kulce





Lady Speed Stick 24/7 Invisible Protection - moja opinia


To jeden z tych antyperspirantów, które są przeze mnie określane jako "tępe". Wiecie o co mi chodzi - ciężko jest go rozprowadzić na skórze, przez co używanie go to żadna przyjemność.

Zaletą tego kosmetyku jest z całą pewnością zapach - pudrowy, świeży, bardzo przyjemny. Nie daje on komfortu na cały dzień, ale na kilka godzin z całą pewnością. Podoba mi się to.

Dobrze przemyślane jest opakowanie. Kiedy stoi w szafce, to zawartość kosmetyku cały czas spływa na kulkę, a nie widziałam takiego rozwiązania u żadnego innego producenta i za to jest kolejny plus.

Gdyby nie to, że aplikacja jest taka trudna i przyprawia mnie o poranne złości, to Lady Speed Stick 24/7 Invisible Protection byłby naprawdę dobrym kosmetykiem. Jednakże to, że jego stosowanie jest tak mało komfortowe sprawia, że go więcej nie kupię i Wam również to odradzam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz