Garnier mineral Action Control antiperspirant

Czasami kupuję antyperspiranty Garnier mineral, bo mają dobrą cenę. Jakiś czas temu wypróbowałam jeden i pisałam Wam, że wydaje mi się, że on się szybko skończył. Dziś opowiem Wam o innym zapachu z tej serii. Od razu mówię, że moje poprzednie odczucie się potwierdziło - te antyperspiranty są tanie, ale też bardzo szybko się zużywają.
antyperspirant w kulce

Garnier mineral Action Control antiperspirant - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Antyperspirant 48h. Ochrona nawet w stresowych sytuacjach. Bez alkoholu etylowego."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

action control




Garnier mineral Action Control antiperspirant - jaka jest moja opinia


Garnier mineral Action Control antiperspirant wzięłam losowo z półki. Poprzedni zapach, który Wam tutaj opisywałam znacznie bardziej mi się podobał. Ten jest jakiś taki babciny, zupełnie nie pasuje mi do kobiety młodej, aktywnej. Skoro ma działać w sytuacjach stresowych, to raczej nie jest dedykowany babciom. Jednak ten zapach to zupełnie nie moja bajka.

Antyperspirant dobrze się sprawował. Na długo dawał mi uczucie świeżości, nie mogę na to narzekać. Na skórze też nieco inaczej pachniał i ten zapach bardziej mi się podobał, niż podczas nakładania go.

Antyperspirant daje ochronę, mam wrażenie, że faktycznie mniej się po nim pocę. Jednak zdecydowanie go już nie kupię, bo mierzi mnie ten jego zapach. Jeśli macie ochotę, to go wypróbujcie, może Wam przypadnie do gustu.

2 komentarze:

  1. Nie wiem czemu, ale mam coś takiego, że jak używam antyperspirantu w kulce to swędzą mnie pachy. Zdecydowanie wolę dezodoranty w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń