C-Thru Cosmic Aura

Od lat kupuję sobie perfumy, mgiełki do ciała, dezodoranty. Lubię ładne zapachy. Jednak nigdy nie kupowałam sobie zapachów C-Thru. Nie pytajcie mnie dlaczego. Nie znałam ich, ale jakoś mnie nie interesowały. Dopóki nie kupiłam tego szmaragdowego, którego recenzję możecie zobaczyć już na moim blogu. Od niego wszystko się zaczęło. Kupiłam sobie dwa kolejne i wciąż jestem nimi zachwycona. Dziś opowiem Wam o C-Thru Cosmic Aura.

Cosmic Aura

C-Thru Cosmic Aura - co pisze producent


Na opakowaniu nie ma żadnego opisu zapachu. Jest jedynie informacja, że należy go stosować zewnętrznie oraz nie należy stosować na uszkodzoną skórę.

Pojemność - 75 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Cosmic Aura

C-Thru Cosmic Aura - moja opinia


Jak już zdradziłam Wam na wstępie zakochałam się w zapachach C-Thru. Ten jest bardzo mocny, intensywny. Po całym dniu nadal czuję go na skórze.

Wydaje mi się, że jest to zapach dla kobiet z silnym charakterem, dodający powera, a jednocześnie tajemniczości. Uwielbiam go!

Nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że czuję w nim nutkę goryczy i to sprawia, że podoba mi się on jeszcze bardziej. Polecam! Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz