Ziaja Antyoksydacja tonik z kwasem hialuronowym

Wiecie, że ja do Ziaji wracam co jakiś czas. Mam chyba do niej słabość. Większość tych kosmetyków odbieram pozytywnie, dlatego właśnie co rusz sięgam po następne. Jest jeszcze jeden plus tej marki - cena. Dziś opowiem Wam o Ziaja Antyoksydacja tonik z kwasem hialuronowym, który według mnie ma plusy i minusy.
tonik z kwasem hialuronowym

Ziaja Antyoksydacja tonik z kwasem hialuronowym - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Tonik acai zawiera naturalne substancje aktywne - jagody acai, glukonian wapnia, witaminę C, prowitaminę B5 i kwas hialuronowy. Łagodnie oczyszcza skórę twarzy, usuwa makijaż oraz przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Przywraca cerze zdrowy, promienny wygląd. Delikatnie nawilża, tonizuje naskórek. Jest łagodny dla skóry. Pozostawia przyjemny zapach. Zapewnia efekt odświeżonej, wypoczętej skóry."

Pojemność - 200 ml

Cena - 8,30 zł

Skład:

tonik do twarzy




Ziaja Antyoksydacja tonik z kwasem hialuronowym - moja opinia


Zawsze stosuję tonik do twarzy i to codziennie. Uważam, że dobra pielęgnacja skóry powinna go uwzględniać. Skóra potrzebuje przywrócenia naturalnego pH, a tonik właśnie to robi.

Zapach tego toniku jest bardzo przyjemny i nieco pobudzający, ponieważ jest świeży, lekko kwiatowy, może trochę owocowy. Podoba mi się.

Tonik nie szczypie w skórę, nie podrażnia, nie przesusza, nie wywołuje zaczerwienienia, ani pieczenia. Bardzo szybko wchłania się w skórę.

Jedyny minus jak dla mnie to opakowanie. Nie przepadam za takimi kosmetykami z pompką. Sam producent zaleca naniesienie kosmetyku na płatek kosmetyczny, a ja mam wrażenie, że przez to połowa produktu ląduje gdzieś w powietrzu.

Pomimo to lubię efekt, jaki ten tonik daje mojej skórze. Myślę, że za jakiś czas wrócę do niego, a i Wam go polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz