Herbal Essences Clean white strawberry & sweet mint

Uwielbiam kupować kosmetyki, zwłaszcza te do włosów. Moje włosy są gęste i naturalnie się kręcą. Mają też tendencję do przesuszania się. Ponadto, skóra mojej głowy jest również wymagająca i potrzebuje dobrego oczyszczania. Dlatego tak ważne jest dla mnie to, aby dobrać odpowiednie kosmetyki do moich potrzeb. Lubię te z ekstraktami ziołowymi, ale nie wszystkie one są takie super. Dziś opowiem Wam o Herbal Essences Clean white strawberry & sweet mint, który naprawdę wart jest uwagi.
white strawberry & sweet mint

Herbal Essences Clean white strawberry & sweet mint - co pisze producent


Na opakowaniu można przeczytać: "Aktywny antyoksydant. W 90% naturalnego pochodzenia. Zrównoważone pH. Bezpieczny dla włosów farbowanych. Produkt powstaje w fabryce dysponującej zielonymi certyfikatami, które gwarantują, że energia użyta do jego produkcji została zrównoważona wiatrową energią odnawialną. Zero odpadów produkcyjnych na składowiska."

Pojemność - 400 ml

Cena - 15 zł

Skład:

white strawberry & sweet mint




Herbal Essences Clean white strawberry & sweet mint - moja opinia


Powiem szczerze, że już dawno tak dobrego szamponu nie miałam. Dzięki temu, że zawiera on w swoim składzie miętę, działa chłodząco na skórę. Nie jest to jednak nieprzyjemne uczucie.

Szampon ładnie się pieni i dzięki gęstej konsystencji jest naprawdę wydajny. Niewiele potrzeba go nakładać, żeby umyć całe włosy.

Doskonale oczyszcza skórę bez podrażniania jej. Po myciu miałam uczucie czystości i świeżości. Nie wywołuje łupieżu, ani zaczerwienienia.

Naprawdę jestem bardzo zadowolona, tym bardziej, że zapach tego szamponu jest bardzo przyjemny. Na pewno sięgnę po niego ponownie i Wam również go polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz