BeBeauty Care Róża i frezja

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejnym hiciorem :-) Kolejny żel pod prysznic z Biedronkowej półki, który był strzałem w dyszkę. Wygląda na to, że cała ta seria kwiatowa jest naprawdę świetna. Cieszę się, że kiedy wypatrzyłam je na półce, to od razu kupiłam. Te żele naprawdę rozpieszczają ciało i zmysły.

BeBeauty Care

BeBeauty Care Róża i frezja - co pisze producent

Na opakowaniu czytamy: "Wyjątkowa seria inspirowana najpiękniejszymi polskimi kwiatami została stworzona, by pielęgnować Twoją skórę i nadać niepowtarzalny klimat podczas kąpieli delikatnym zapachem frezji i konwalii. Żel wzbogacono kompleksem witamin, znanych z właściwości nawilżających i pielęgnujących, a zawarty w formulacji ekstrakt z róży pozostawi skórę gładką i miękką."

Pojemność - 400 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

BeBeauty Care

BeBeauty Care Róża i frezja - moja opinia

Ten żel pod prysznic ma idealnie kremową konsystencję, dzięki czemu dobrze pielęgnuje skórę i do tego jest mega wydajny.

Jego zapach jest słodko-kwiatowy, dokładnie taki, jaki ma świeży kwiat frezji. Nie czuć w nim żadnej chemii, jest naprawdę perfekcyjnie dopracowany. Dzięki temu prysznic staje się rozkoszą dla zmysłów.

Żel nie podrażnia, nie przesusza skóry, za to dobrze ją nawilża. Nie stosowałam po nim żadnego balsamu do ciała, ponieważ skóra tego nie wymagała. Była nawilżona i przyjemnie gładka w dotyku, a po prysznicu jeszcze przez jakiś czas pachniała tym zapachem frezji.

Polecam Wam z całego serca ten żel. Możecie być pewni, że się nie zawiedziecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz