Czyste Piękno Serum odżywcze

Wiecie, że ja jestem wierna stosowaniu serum każdego dnia i bardzo rzadko robię sobie przerwy od tego mojego zwyczaju. Widzę po mojej skórze, że jej to po prostu służy. Faktem jednak jest to, że często zmieniam serum, które stosuję. Nie chcę przyzwyczajać skóry do jednego kosmetyku.

Czyste Piękno

Czyste Piękno Serum odżywcze - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Potwierdzona poprawa już po pierwszym zabiegu.Ekstrakt z ryżu, kwas hialuronowy wykazują właściwości przeciwstarzeniowe, przeciwzmarszczkowe, hamują aktywność wolnych rodników, silnie nawilżają."

Pojemność - 15 ml

Cena - około 17 zł

Skład:

Czyste Piękno

Czyste Piękno Serum odżywcze - moja opinia

Już na wstępie powiem Wam, że uwielbiam takie higieniczne opakowania.

Czyste Piękno

Szklana buteleczka z prostą pompką to dla mnie duży plus. Nie ma żadnego problemu z dozowaniem odpowiedniej ilości kosmetyku prosto na skórę. W zasadzie tylko ostatnią aplikację robiłam bez dozowania przez pompkę, ponieważ w buteleczce było już tylko kilka kropli.

Serum jest dość płynne, dlatego łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania.

Skóra staje się ukojona i rozluźniona, a przy tym odżywiona i nawilżona. Jest bardzo przyjemna w dotyku.

Mam wrażenie, że to serum zrobiło dobrą robotę na mojej skórze, przy czym nie zauważyłam żadnego podrażnienia. Podczas aplikacji skóra mnie nie szczypała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz