Dettol Antybakteryjne mydło w płynie lawenda

Spójrzcie tylko na kolor tego mydła. Czy myślicie, że oparłabym się, żeby je kupić? Poza tym kolorem jest jeszcze coś. Antybakteryjne mydło, gdy w domu są dzieci, to doskonały pomysł.

Dettol

Dettol Antybakteryjne mydło w płynie lawenda - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "NOWOŚĆ! Mydło do rąk w płynie Dettol. Łagodny dla skóry. Bezlitosny dla bakterii. Pielęgnacja oraz ochrona bakteryjna dla Twojej rodziny, dla zdrowych rąk. Nasza nowa Antybakteryjna formuła skutecznie usuwa bakterie i jest delikatna dla skóry."

Pojemność - 250 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Dettol

Dettol Antybakteryjne mydło w płynie lawenda - moja opinia

Ja osobiście nie wyczuwałam w tym mydle zapachu lawendy, ale myślę, że to jest subiektywne zdanie.

Mydło dobrze myje ręce. To, że jest antybakteryjne ma dla mnie większe znaczenie, ponieważ mam w domu małe dzieci, które nie zawsze dokładnie myją ręce. Myślę, że takie mydło lepiej zadziała, niż zwykłe.

Mydło nie pozostawia żadnej śliskiej powłoki na skórze, a mimo to nie wysusza jej. Bardzo mi się to podoba, choć miałam pewne obawy.

Mam ochotę wypróbować jeszcze drugie mydło z tej firmy o innym zapachu. Jeśli tak się stanie, to niewątpliwie Was o tym tutaj poinformuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz