Aquafresh Senses Revitalising

Nie przepadam za mocnym smakiem mięty w produktach przeznaczonych do higieny jamy ustnej. Stąd też zaczęłam poszukiwać innych, owocowych. Kilka z nich znalazłam, a o jednym z nich opowiem Wam właśnie dziś.

Aquafresh

Aquafresh Senses Revitalising - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Aquafresh Senses to pasty do zębów, które pobudzą Twoje zmysły orzeźwiającym uczuciem świeżości i rewelacyjną czystością zębów. Aromatyczna mieszanka delikatnego smaku Eukaliptusa z eksplozją orzeźwiającej limonki z miętą, dla orzeźwiającego uczucia świeżości."

Pojemność - 75 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

Aqua, Hydrated Silica, Sorbitol, Glycerin, Sodium Lauryl Sulfate, Xanthan Gum, Aroma, Titanium Dioxide, PEG-6, odium Fluoride, Sodium Sascharin, Limonene, Carrageenan, Citral, CI 74260, CI 77492.

Aquafresh

 

Aquafresh Senses Revitalising - moja opinia

Początkowo byłam wręcz zachwycona tą pastą do zębów. Cudownie orzeźwiający i odświeżający smak powodował u mnie dosłownie euforię podczas każdego mycia zębów. Pasta dobrze czyści zęby, odświeża oddech, daje pełen komfort na dłuższy czas.

Jednak szybko się okazało, że owa pasta do zębów powoduje u mnie nadwrażliwość. I cały czar prysł.

Pomimo tego, że jej smak bardzo mi odpowiada, to jednak ból zębów po myciu jest dla mnie zbyt uciążliwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz