BI ES Jasmin 02

Zdecydowanie bardziej wolę używać wód toaletowych, niż perfum. Wiecie dlaczego? Perfumy są zapewne znacznie trwalsze, ale również bardziej intensywne zapachowo. Mnie potrafi od tego zaboleć głowa.

BI ES Jasmin 02

BI ES Jasmin 02 - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Odświeżająca woda do ciała Jasmin 02."

No cóż... można było postarać się bardziej.

Pojemność - 70 ml

Cena - około 16 zł

Skład:

BI ES Jasmin 02

BI ES Jasmin 02 - moja opinia

Ta woda toaletowa jest przepiękna, choć moja ocena może nie być obiektywna. Ja po prostu uwielbiam zapach jaśminu.

Zapach jest trwały i utrzymuje się na skórze przez cały dzień.

Jest lekko słodki, kwiatowy, ale też wyczuwam w nim nutę takiej goryczki, co bardzo, bardzo mi się podoba.

Zdecydowanie polecam Wam tę wodę toaletową, bo jeśli lubicie kwiatowe, ale nie cukierkowo słodkie zapachy, to ten zdecydowanie przypadnie Wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz