TRESemme Keratin Smooth Odżywka do włosów

Pierwszy raz sięgnęłam po kosmetyki do włosów marki TRESemme. Wiele dobrego o nich słyszałam od znajomych, w internetach też dobrze o nich piszą. Spodziewałam się zatem efektu wow. No cóż. Nie było go.

TRESemme

TRESemme Keratin Smooth Odżywka do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Do 72 godzin bez puszenia się włosów. Jedwabisty połysk + miękkość. Perfekcyjne rozczesywanie. Mniej odstających włosków. Nasz system Keratin Smooth z olejkiem marula i keratyną delikatnie oczyszcza i odżywia włosy."

Pojemność - 400 ml

Cena - około 24 zł

Skład:

TRESemme

TRESemme Keratin Smooth Odżywka do włosów - moja opinia

Stosowałam tę odżywkę do włosów według zaleceń producenta, czyli po myciu nakładałam od połowy długości, czekałam 2-3 minuty i spłukiwałam. Jednak nie uzyskałam takiego efektu, jak zapewnia producent.

Włosy puszyły się, zwłaszcza u nasady. Były miękkie, ale to potrafi większość odżywek do włosów. Faktycznie łatwo się rozczesywały i z tego byłam bardzo zadowolona. Nie było mniej odstających włosków.

Zapach odżywki jest przyjemny, lekko słodki. Konsystencja dość gęsta i ciężko wydobyć odżywkę z tego opakowania.

Nie jestem zadowolona z tej odżywki. Nie nawilżała i nie wygładzała moich włosów tak, żeby to naprawdę był jakiś widoczny efekt. Spodziewałam się lepszych rezultatów, zwłaszcza za tę cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz