Dettol Antybakteryjne mydło w płynie Aloes

Całkiem niedawno pisałam Wam o podobnym mydle do rąk, tylko że tamto miało cudownie fioletowy kolor. To dzisiejsze aloesowe ma kolor śmietankowy, a w działaniu jest tak samo skuteczne.

Dettol

Dettol Antybakteryjne mydło w płynie Aloes - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Mydło do rąk w płynie Dettol. Łagodny dla skóry, bezlitosny dla bakterii. Pielęgnacja oraz ochrona rąk przed bakteriami, na jaką zasługuje Twoja rodzina. Nasza antybakteryjna formuła  skutecznie zmywa zarazki i jest delikatna dla skóry."

Pojemność - 250 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Dettol

Dettol Antybakteryjne mydło w płynie Aloes - moja opinia

W zasadzie to aloesowe mydło Dettol nie różni się zbytnio od lawendowego. Główna różnica polega na tym, że w tym aloesowym zapach jest bardzo subtelny, wręcz prawie niewyczuwalny. Jednak mi to wcale nie przeszkadza.

Nie przesusza skóry dłoni, nawet przy częstym myciu. Ważne, że jest to mydło antybakteryjne, więc z zasady powinno skuteczniej oczyszczać skórę dłoni, niż takie zwykłe.

Szkoda, że nie widziałam tych mydeł w żadnym markecie, w którym ja robię zakupy. Chętnie kupowałabym je w większych opakowaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz