Johnson's Soft & Nourish

Uwielbiam kremowe żele pod prysznic. Widzę, że dobrze działają na moją skórę. Ponadto, z powodzeniem można ich używać do kąpieli. Choć przyznam szczerze, że mi to się rzadko zdarza. Jednak kiedy mnie już najdzie ochota na gorącą kąpiel, to właśnie takiego kremowego żelu używam do zrobienia piany.

Johnson's Soft & Nourish

Johnson's Soft & Nourish - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Wzbogacony olejkiem migdałowym i aromatem jaśminu pomoże wygładzić i nawilżyć Twoją skórę, pozostawiając uczucie miękkości. By uzyskać najlepszy efekt rozprowadź niewielką ilość żelu na myjce lub gąbce i wmasuj w skórę."

Pojemność - 750 ml

Cena - około 13 zł

Skład:

Johnson's

Johnson's Soft & Nourish - moja opinia

Ta wielka butla żelu jest naprawdę wydajna. Żel jest kremowy o dość gęstej konsystencji, dlatego już niewielka jego ilość wystarcza, by namydlić całe ciało. Doskonale również sprawdza się w kąpieli, tworzy przyjemną pianę.

Zapach jest mocno migdałowy, słodki, bardzo relaksujący. Pozostaje na skórze przez jakiś czas.

Trzeba przyznać, że ten żel bardzo dobrze pielęgnuje skórę, która po prysznicu jest miękka, gładka, nawilżona i przyjemna w dotyku. Rzadko kiedy stosowałam balsam po prysznicu z tym żelem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz