Bielenda Make-Up Academie Vege Flumi

W internetach nazywają go "truskaweczką". Ten pokład chciałam po prostu wypróbować i od razu się w nim zakochałam.

Bielenda

Bielenda Make-Up Academie Vege Flumi - co pisze producet

Na opakowaniu można przeczytać: "Vege Flumi to wegański mineralny podkład, łączący funkcję fluidu z efektem rozświetlenia <wow!>. Daje efekt promiennego blasku i rozświetlenia. Dzięki niemu skóra wygląda świeżo i naturalnie. Nie obciąża skóry, nie zatyka porów, nie powoduje powstawania zaskórników <uff>. Zawiera sok z truskawki, który wspiera nawilżenie i odżywienie naskórka. Scala się ze skórą, daje efekt MAKE-UP NO MAKE-UP, nie tworzy efektu maski, utrzymuje się na twarzy cały dzień."

Pojemność - 30 g

Cena - około 17 zł

Skład:

Bielenda

Bielenda Make-Up Academie Vege Flumi - moja opinia

W mojej ocenie ten podkład nie ma zapachu, a jeśli ma, to jest on minimalny i ja po prostu go nie wyczuwam.

Podoba mi się to, że jest dość gęsty, dzięki czemu już jedna warstwa podkładu gwarantuje dobre krycie wszystkich niedoskonałości, przebarwień i pajączków na skórze. Mi to całkowicie wystarcza.

Podkład doskonale się rozprowadza i nie powoduje przesuszenia skóry, ani uczucia ciężkości po kilku godzinach. Wydaje mi się nawet, że im dłużej jest na skórze, tym lepiej wygląda - bardziej naturalnie, bo faktycznie scala się ze skórą.

Ja go pokochałam już od pierwszego użycia, ponieważ doskonale moja skóra wygląda po jego nałożeniu.

Używam koloru 02 naturalny beż. Polecam! Ja na pewno kupię go ponownie i szybko na żaden inny nie zamienię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz