Linda Pielęgnujące mydło w płynie Bez i białe kwiaty

O podobnym mydle już Wam ostatnio pisałam, ale jeśli uważnie śledzicie mojego bloga, to wiecie, że ja kupuję zawsze kilka wersji zapachowych różnych kosmetyków. Była frezja, muszą być teraz białe kwiaty ;-)

Linda

Linda Pielęgnujące mydło w płynie Bez i białe kwiaty - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Wyjątkowe kremowe mydło w płynie Linda zostało stworzone, by jednocześnie pielęgnować skórę Twoich dłoni i otulić je pięknym zapachem. Formuła wzbogacona o naturalny ekstrakt z jaśminu oraz kompleks witamin, daje uczucie nawilżonej, miękkiej i gładkiej skóry. Pozostawia na dłoniach delikatny zapach bzu i jaśminu, opartych o subtelne nuty piwonii."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 4 zł

Skład:

Linda

Linda Pielęgnujące mydło w płynie Bez i białe kwiaty - moja opinia

Uwielbiam mydła Linda, w mojej ocenie to naprawdę dobre produkty za bardzo dobrą cenę. Tym razem jestem również bardzo zadowolona.

To kremowe mydło cudownie pielęgnuje skórę dłoni, sprawiając, że nie jest ona przesuszona, a jednocześnie daje uczucie świeżości i komfortu.

Zapach mydła jest bardzo delikatny, lekko słodki, kwiatowy. Ja akurat uwielbiam zapach jaśminu, ale tutaj go tak nie odnajduję. Może jest on po prostu mniej wyczuwalny. Tak czy inaczej, zapach jest cudny.

Idealna konsystencja mydła i sprawnie działająca pompka dozująca odpowiednią ilość produktu sprawia, że z największą przyjemnością używaliśmy tego mydła. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz