Kallos Chocolate Maska do włosów

Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek wcześniej miała kosmetyki Kallos. Może kiedyś w zamierzchłej przeszłości.

Kallos Chocolate

Kallos Chocolate Maska do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu nie ma żadnej informacji w języku polskim.

Pojemność - 275 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Kallos Chocolate

Kallos Chocolate Maska do włosów - moja opinia

Maska do włosów ma konsystencję dość lejącą, ale dzięki temu łatwo można ją rozprowadzić na włosach. Ja nakładałam ją po myciu na włosy od nasady, aż po końce i spłukuję po kilku minutach. Już po pierwszym użyciu widziałam dużą różnicę.

Maska cudnie pachnie taką czekoladową kawą, co bardzo mi odpowiada, bo kojarzy mi się z luksusowym kosmetykiem.

Maska ułatwia rozczesywanie włosów, ale jednocześnie wygładza je i sprawia, że nie puszą się aż tak. Nie elektryzują się i są łatwiejsze w stylizacji.

To naprawdę świetny kosmetyk do pielęgnacji włosów, który polecam szczególnie tym, którzy mają wysoko porowate włosy, suche, zniszczone. Kupcie i wypróbujcie, a zakochacie się w tej masce tak, jak ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz