Vianek Odżywczy żel pod prysznic z ekstraktem z miodunki

Jakiś czas temu już opowiadałam Wam o podobnym żelu pod prysznic. Możecie sprawdzić sobie to w kategorii "żele pod prysznic".

Vianek

Vianek Odżywczy żel pod prysznic z ekstraktem z miodunki - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Żel pod prysznic z miodem, ekstraktem z miodunki oraz olejem z pestek moreli i rokitnikowym. Działa odżywczo i nawilżająco. Myje łagodnie i skutecznie, otulając aromatycznym zapachem. Pozostawia po kąpieli uczucie przyjemnej czystości i świeżości. Przy systematycznym stosowaniu skóra zyskuje miękkość i gładkość, poprawia się jej koloryt i sprężystość."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

Vianek

Vianek Odżywczy żel pod prysznic z ekstraktem z miodunki - moja opinia

W mojej ocenie ten żel pod prysznic to prawdziwy sztos. Jego konsystencja jest rzadka jak zwykłego oleju rzepakowego. Cudownie rozprowadza się go na skórze, która niemalże od razu odczuwa ukojenie.

Kolor żelu jest lekko złoty, co zwiększa przyjemność korzystania z niego. Skóra po kąpieli nie jest tłusta, za to jest odżywiona, nawilżona. Ja ani razu nie musiałam po nim stosować balsamu do ciała.

Faktem jest, że skóra nie jest maksymalnie nawilżona, a zapewne zastosowanie balsamu zwiększyłoby komfort, jednak samo stosowanie tego żelu nie wymaga takich zabiegów.

Być może mając mocno przesuszoną skórę, trzeba byłoby balsam stosować. Ja jednak mam skórę normalną, więc mi ten żel wystarczył.

Zapach żelu jest bardzo przyjemny, słodki, miodowy, lekko cytrusowy. Polecam zdecydowanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz