Fresh Juice Kremowe mydło w płynie z proteinami ryżu

Często jak kupuję kosmetyki, to biorę kilka różnych wariantów. O mydłach marki Fresh Juice już Wam pisałam. Dziś opowiem Wam o mydle o zapachu truskawki.

Fresh Juice

Fresh Juice Kremowe mydło w płynie z proteinami ryżu - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Aromatyczne mydło kremowe w płynie delikatnie oczyszcza skórę. Zawiera proteiny ryżu i mleka, ekstrakty z truskawki i guawy. Przyjemne i wygodne w użyciu, daje odczucie świeżości."

Pojemność - 460 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Fresh Juice

Fresh Juice Kremowe mydło w płynie z proteinami ryżu - moja opinia

Zapach tego mydła jest po prostu boski - świeże truskawki połączone z mlekiem. Ten zapach naprawdę działa na zmysły.

Mydło ma konsystencję kremową, dzięki czemu dobrze pielęgnuje delikatną skórę dłoni, nawet przy częstym myciu.

Jednak tutaj także jest problem z pompką, tak jak w tym poprzednim wariancie zapachowym, o którym Wam już pisałam.

Cóż więc z tego, że sam produkt jest super, skoro pompka nie funkcjonuje tak, jak powinna? Szkoda, bo widziałam więcej wariantów zapachowych tego mydła. Jednak ja już go na pewno nie kupię i Wam również odradzam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz