Alterra Naturkosmetik Aloesowy krem na dzień

Ten krem kupiłam razem z kremem na noc z tej samej serii i kremem po oczy. Wiecie - taka bardziej naturalna pielęgnacja. O kremie na noc już Wam pisałam. Dziś opowiem Wam o Alterra Naturkosmetik Aloesowy krem na dzień.

Alterra Naturkosmetik

Alterra Naturkosmetik Aloesowy krem na dzień - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Aloesowy krem na dzień. Z wodą z lodowca z Alp Szwajcarskich i aloesem BIO. Do skóry suchej i wrażliwej."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 17 zł

Skład:

Alterra

Alterra Naturkosmetik Aloesowy krem na dzień - moja opinia

Jak już wspominałam o tym przy kremie na noc z tej serii - bardzo podoba mi się opakowanie. Jest ono higieniczne, a wyciśnięcie odpowiedniej ilości kremu nie sprawia najmniejszych problemów.

Alterra

 

Zapach kremu jest bardzo delikatny, ale dla mnie za bardzo chemiczny, taki niezbyt przyjemny.

Znacznie bardziej podoba mi się konsystencja tego kremu, ponieważ nie jest tak gęsta, jak w przypadku kremu na noc. Jest lekka, szybko się wchłania i daje długotrwałe uczucie nawilżenia skóry.

Nie testowałam tego kremu pod podkład, więc na ten temat się nie wypowiem.

Na pewno ten krem nie zapycha tak skóry, jak ten na noc. W sumie jest to dobra alternatywa dla osób, które mają skórę suchą lub wrażliwą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz