Barwa Naturalna Szampon ryżowy do włosów przesuszonych i osłabionych

Czasami sięgam po naturalne szampony - octowy, ryżowy, jajeczny. Wiem, że one czasami nawet potęgują przesuszenie moich włosów, ale jednak całkiem nieźle oczyszczają skórę głowy.

Barwa Naturalna

Barwa Naturalna Szampon ryżowy do włosów przesuszonych i osłabionych - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Szampon ryżowy inspirowany domowym zabiegiem płukania włosów wodą ryżową. Receptura szamponu czerpie z dobroczynnych właściwości naturalnego wyciągu z protein ryżu, aby przywrócić włóknom włosów witalność oraz zmniejszyć blaknięcie koloru. Zwieńczeniem receptury jest regenerujący kompleks witamin młodości, który nadaje zdrowy wygląd i naturalny blask."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

Barwa Naturalna

Barwa Naturalna Szampon ryżowy do włosów przesuszonych i osłabionych - moja opinia

Bardzo podoba mi się konsystencja tego szamponu - jest lekka, dość lejąca się, idealna do nakładania na długie, gęste włosy. Ładnie się pieni, nie ma problemu z wypłukaniem tego szamponu z włosów.

Zapach jest dość specyficzny, jak dla mnie to zapach sfermentowanego ryżu, coś jak ocet, jakiś taki kwaskowaty aromat. Czy mi to przeszkadza? Absolutnie nie, nie ma to dla mnie znaczenia, ponieważ po nałożeniu odżywki na włosy, nie czuć w ogóle zapachu szamponu.

Tak jak wspomniałam już na wstępie, ten szampon dobrze oczyszcza skórę głowy, ale jednak nieco przesusza włosy. Od czego jest odżywka, prawda? Po myciu tym szamponem nieco dłużej na włosach trzymałam odżywkę, żeby poprawić kondycję włosów.

Szampon nie powoduje powstawania łupieżu, nie podrażnia, nie wywołuje zaczerwienienia, ani swędzenia.

Generalnie, to całkiem przyjemny produkt, ma dobrą cenę, dobre działanie, od czasu do czasu na pewno będę z niego korzystać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz