Beauty Formulas Żel pod prysznic z aktywnym węglem

Czy używaliście kiedyś żel pod prysznic z aktywnym węglem? Ja przyznaję szczerze, że pierwszy raz na coś takiego się skusiłam. Z ogromną ciekawością zaczęłam go testować. Jesteście ciekawi moich spostrzeżeń?

Beauty Formulas

Beauty Formulas Żel pod prysznic z aktywnym węglem - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Żel do mycia ciała zaprojektowany, abyś poczuł się świeżo i orzeźwiająco. Jego skuteczna formuła wykonana z węgla aktywnego zapewnia, że Twoja skóra jest dogłębnie oczyszczona."

Pojemność - 250 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

Beauty Formulas

Beauty Formulas Żel pod prysznic z aktywnym węglem - moja opinia

 Żel ma dość rzadką konsystencję i jest czarny jak sadza. Podczas rozprowadzania na skórze delikatnie się pieni. Niestety jego zapach pozostawia wiele do życzenia - jest ziemisty, węglowy, nie ma w nim nic przyjemnego. Na szczęście na skórze po prysznicu jest on wyczuwalny w naprawdę minimalnym stopniu.

Muszę przyznać, że nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów działania tego żelu. Jedynie co, to po prysznicu nie stosowałam nigdy balsamu do ciała, bo skóra tego nie wymagała. Jednak moja skóra nie była jakoś mega nawilżona, raczej był to efekt dobrego jej oczyszczenia.

Myślę, że po ten konkretny żel już nie sięgnę, ponieważ nie skradł on mojego serca. Jeśli jednak potrzebujecie żelu, który dobrze oczyszcza skórę bez podrażniania jej, to spokojnie możecie ten wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz