Adidas 6 in 1 antiperspirant w kulce

Kiedyś miałam podobny antyperspirant z Adidasa, ale on mnie uczulał. Nie pamiętałam tego w dniu zakupu tego, o którym dziś Wam chcę opowiedzieć. Jako że była promocja, to kupiłam ich aż 2. No cóż, dobrze, że sytuacja się nie powtórzyła.

Adidas

Adidas 6 in 1 antiperspirant w kulce - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "48 h ochrona. Nie zawiera alkoholu. Zawiera kompleks Skin Protect."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 12 złotych

Skład:

Adidas

Adidas 6 in 1 antiperspirant w kulce - moja opinia

W historii moich wpisów możecie sprawdzić, że jakieś 2 lata temu kupiłam bardzo podobny antyperspirant i nie sprawdził się on u mnie całkowicie, ponieważ spowodował u mnie uczulenie.

Niedawno korzystając z promocji, kupiłam właśnie ten, o którym dziś Wam tu piszę. Nie jestem pewna czy producent nie zmienił formuły, ale mam wrażenie, że to już jest zupełnie inny produkt.

Uwielbiam dezodoranty, które stoją na zakrętce, ponieważ dzięki temu zawsze są one gotowe do użycia.

Jego zapach jest świeży, słodki, kwiatowy i taki lekko pudrowy. Uwielbiam go. Utrzymuje się na skórze przez długie godziny, zapewniając komfort i ochronę przed brzydkim zapachem.

Nie uczula, nie podrażnia skóry, nie wywołuje swędzenia, ani pieczenia. Nie miałam z nim żadnych problemów. Dodatkowo nie brudzi ubrań i szybko się wchłania.

Naprawdę polecam Wam ten antyperspirant w kulce, bo on stał się ostatnio moim ulubieńcem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz