Colgate Plax Tea & Lemon

Już Wam chyba o tym pisałam, że płyn do płukania jamy ustnej pomaga skutecznie niwelować osadzający się na zębach osad. Jeśli jesteście kawoszami lub pijecie dużo herbaty, to uwierzcie mi, że taki płyn zrobi Wam dobrą robotę. Ja to widzę po swoich zębach, a kawę piję w sporych ilościach. Herbatę zresztą również.

Colgate Plax

Colgate Plax Tea & Lemon - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Ochrona przed osadem bakteryjnym 24/7. Świeższy oddech między szczotkowaniami."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 13 zł

Colgate Plax Tea & Lemon - moja opinia

Bardzo polubiłam się z tym płynem do płukania jamy ustnej, ponieważ ma on niesamowicie przyjemny, łagodny smak. Dzięki temu jestem w stanie płukać nim buzię dłużej, niż przy tych mocniejszych smakach.

W zapachu tego płynu mocno wyczuwalna jest cytryna, choć najbardziej przypomina mi on mrożoną herbatę. Jest naprawdę bardzo smaczny :-)

Pomimo tego, że mogłoby się wydawać, że ten płyn działa łagodnie, to jednak jest on bardzo skuteczny. Zauważyłam, że osad na zębach jest mniejszy, a oddech znacznie świeższy.

Jednym słowem polecam ten płyn wszystkim tym, którzy mają problem z mocno miętowymi smakami, które totalnie szczypią język.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz