Isana Mango exotic mydło w płynie

Byłam pewna, że już kiedyś miałam to mydło do rąk. Jednak przeglądając historię mojego bloga, ze zdumieniem stwierdziłam, że jednak byłam w błędzie. Tak więc dziś przychodzę do Was z recenzją mydła do rąk o zapachu rajskiego mango.

Isana

Isana Mango exotic mydło w płynie - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Delikatne mydła Isana Mango Exotic z wyselekcjonowanymi substancjami myjącymi oraz naturalnym lipidem chroni i pielęgnuje Twoją skórę podczas mycia rąk. Zawarty w mydle łagodny kompleks pielęgnujący pomaga utrzymać skórę dłoni delikatną i miękką w dotyku, a jego tropikalny, owocowy zapach ożywi Twoje zmysły."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 4 złote

Skład:

Isana

Isana Mango exotic mydło w płynie - moja opinia

Mydło ma lekką, żelową konsystencję. Opakowanie z pompką działa bez zarzutu.

Mocny, intensywny, słodki, owocowy zapach mango pozostaje na dłoniach po myciu i naprawdę rozpieszcza zmysły. O ile oczywiście ktoś lubi zapach owoców mango.

Mydło nie podrażnia skóry ani jej nie przesusza, jednak też trudno mówić o jakimkolwiek dodatkowym nawilżeniu.

Za zapach ogromny plus, a minusów żadnych nie dostrzegam. Nie ma efektu wow, ale też nie jest to zły produkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz